Meniu Închide

Servicii SEO – Optimizare pentru motoare de căutare

SEO – Optimizare pentru motoare de căutare

  • Servicii de marketing pe motoare de căutare (SEM)
  • Optimizare pentru motoare de căutare (SEO)
  • Servicii de Social Media Marketing
  • Strategie & Consultanta pentru website-uri

Audit site

  • Identificare nevoi si preferinte audienta
  • Creare viziune
  • Dezvoltare strategie
  • Prezenta online

Masurare & Optimizare

  • Analytics
  • Usability

Una dintre concluziile noastre cheie, învăţata de-a lungul anilor de experienta este ca SEO este o strategie de lunga durata care de cele mai multe ori nu poate fi grăbita. Da, uneori este nevoie de luni de zile pentru a ajunge in pagina a 1-a a unui motor de căutare. Partea buna a strategiei abordate de noi este garantia unei strategii corecte si de succes pe termen lung.

Despre SEO

„Optimizare pentru motoare de căutare” sau Search Engine Optimization (SEO), este un proces de perfecţionare (favorizare) a vizibilităţii site-urilor web sau a paginilor web în cadrul ordonării rezultatelor căutării în lista făcută de motorul de căutare. SEO este o subcategorie a marketing-ului online SEM, practică apărută în anul 1990, odată cu apariţia primelor site-uri pe Internet, şi care reprezintă totalitatea tehnicilor prin care un site web este adus la o formă în care este propulsat mai sus în lista de rezultate date de un motor de căutare pentru diverse cuvinte-cheie. Cu timpul, optimizarea unei pagini web a unui site a devenit un serviciu oferit de unele companii şi/sau corporaţii.

În sens larg, SEO reprezintă o componentă a Marketing-ului prin faptul că necesită înţelegerea modului în care funcţionează algoritmii de căutare şi ce ar căuta vizitatorii, pentru a stabili o corespondenţă cu site-urile care oferă ceea ce aceştia caută. Anumite tehnici SEO pot implica optimizarea codării unui site, fără a face modificări vizibile pentru vizitatori, precum ierarhizarea structurii site-ului, evitarea sau rezolvarea unor probleme care ar putea împiedica motoarele de căutare să indexeze complet site-ul. Alte eforturi mai vizibile ar fi includerea de conţinut unic care este uşor indexat şi extras de pe site-uri web.

Etapele principale pentru optimizarea in motoarele de cautare – SEO:

Fiecare campanie de optimizare SEO este unica si adaptata fiecărei pagini web în parte.

  1. Analiza si intocmirea unei strategii SEO
  2. Examinarea profesionala a site-ului
  3. Implementarea propriu-zisa a strategiei SEO
  4. Generare de rapoarte si statistici

In urma aplicarii strategiei SEO se va putea observa efectul acesteia din punct de vedere al traficului si a cresterii pozitiei din rezultatele motoarelor de căutare prin rapoartele si statisticile generate

In munca de optimizare toate eforturile sunt indreptate inspre plasarea site-ului dvs. intre primele rezultate ale motoarelor de cautare, ceea ce va conduce la un numar mai mare de vizitatori pe site-ului dvs si in continuare la un numar mai mare de clienti. Statisticile in acest domeniu estimeaza ca 99% dintre vizitatori vor accesa prima pagina a rezultatelor specific cautate in timp ce 97% dintre vizitatori vor accesa doar primele 3 rezultate, considerându-le suficiente pentru a-şi crea viziunea clara asupra pieţei de interes.